Klachtenregeling

Bespreek uw klacht met ons

In eerste instantie kunt u uw vraag of klacht altijd bij ons neerleggen. Wij nemen de klacht serieus en kijken samen naar een passende oplossing.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van dit loket geeft informatie en advies en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we alsnog samen tot een goede oplossing komen.

Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar:

  • Telefoon: 070-310 53 92 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)

  • E-mail: info@klachtenloket-zorg.nl

  • Website: www.klachtenloket-zorg.nl

De Geschillencommissie

Wanneer uw klacht een geschil wordt, kunt u deze voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Deze commissie is onpartijdig en deskundig en doet een bindende uitspraak. Dit betekent dat zowel u als wij ons aan deze uitspraak moeten houden. Er is geen mogelijkheid tot hoger beroep.

Meer informatie vindt u op:
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl

Bij Rise vinden we het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg die wij bieden. Wij doen ons uiterste best om goede en passende begeleiding te leveren. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. Wij horen dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.